Seam Reap Cambodja deel 1 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu Seam Reap Cambodja deel 1 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu

Seam Reap Cambodja deel 1

Door: Ruwan Henrichs

Blijf op de hoogte en volg Ruwan

04 December 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Drie dagen Seam Reap waren de moeite waard. Het is een klein stadje maar het heeft een grote status omdat Ankor Wat een Tempelcomplex dat zo groot is als een stad op 10km afstand ligt.
Er zijn grote complexen als Ankor Wat en Ankor Tomb(hier is Tombraider opgenomen).
Je kan makkelijk een heledag rond lopen en verschillende tempels bekijken. Sommige tempels liggen 5km van elkaar verwijderd dus een fiets of brommer is een aanrader.

Na een hele dag rond te hebben gelopen is het dan eindelijk tijd om naar de laatste tempel te gaan. Deze ligt boven op een berg, iedereen gaat daar heen om de zonsondergang te zien. Dit is werkelijk de moeite waard omdat je de zon echt ziet verdwijnen.

Seam Reap zelf heeft niet zoveel. Er is een leuke kleine markt waar je verschillende souvenirs kan kopen en waar je een lekker hapje kan eten. Verder zijn er voor de tourristen honderden verschillende massagestudios en party gelegenheden. Het is zeker de moeite waard om naar Seam Reap te gaan als je in Cambodja bent.

In mijn volgende blog zal ik de ergste rit van mijn leven beschrijven.

  • 04 December 2013 - 18:00

    Denise:

    Hoi ruwan.. wauw tempels lijkt me ook echt de moeite waard.. en je ergste rit.. ik ben benieuwd...hou je haaks liefs mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruwan

Rondreizende

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 8099

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 29 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: