Laos en Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu Laos en Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu

Laos en Thailand

Door: Ruwan Henrichs

Blijf op de hoogte en volg Ruwan

26 December 2013 | Thailand, Chiang Mai

Even een korte update van Laos. Laos is een mooi land dit heeft het vooral te danken aan de natuur. De natuur in Laos is van een regenwout achtige soort. Laos zelf heeft een aantal kleine steden waar het leuk vertoeven is. Laos heeft niet echt grote trekpleisters zoals Vietnam en Thailand die wel hebben. Als je enkel de natuur wilt bezoeken en natuur gerichte activiteiten wilt ondernemen dan is Laos een perfect land.

Thailand.
Ben nu in mijn eerste week in Thailand. Dit land bevalt me goed. De mensen zijn over het algemeen zeer vriendelijk, eten is goed, weer is lekker en er zijn veel dingen om te bezichtigen. Zoals bijvoorbeeld Phu Chi Fa forest park. Dit is een van de mooiste plekken waar ik tot nu toe ben geweest.
Ik vond de zonsondergang het mooiste al zeggen de boeken dat de zonopkomst het mooiste is. maar het blijft een aparte ervaring om boven de wolken wakker te worden.
Mijn avontuur in Thailand begon echter slecht, dit kwam doordat ik een scooter ongeluk had. Dit is echter achter de rug en de pijn verdwijnt. Ben Nu in Chaing Rai(noord Thailand) en zal over een week ongv in Bangkok zijn. In de tussentijd zal ik veel reizen en daardoor ben ik lastig bereikbaar.

Beste wensen iedereen en een goed nieuwjaar. Love vanuit Thailand

  • 26 December 2013 - 14:31

    Denise:

    Hey ruwan... Mooie foto's... Elke keer kijk ik er weer naar uit!

  • 08 Januari 2014 - 17:30

    Huib Giltay Veth:

    jij ook de beste wensen Ruwan, net de laatste identiteitsles van de minor gedaan! De tijd vliegt zullen we maar zeggen, vorig jaar zat jij hier nog in de SPHbanken (....in je Dortmundshirt!).
    Veel plezier nog door die mooie landen, groet HUIB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruwan

Rondreizende

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 8101

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 29 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: