De Start van mijn reis door Azie - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu De Start van mijn reis door Azie - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ruwan Henrichs - WaarBenJij.nu

De Start van mijn reis door Azie

Door: Ruwan Henrichs

Blijf op de hoogte en volg Ruwan

29 Oktober 2013 | Vietnam, Hanoi

Woensdag 30-10-2013,

Eindelijk is het zover mijn reis gaat beginnen. morgen ochtend half 11 stap ik in het vliegtuig richting Vietnam(hoofdstad Hanoi).

Vanuit Hanoi zal ik verder trekken richting het zuiden van Vietnam(Hou chi min/Saigon) vervolgens naar: Cambodja-Laos-Thailand-Maleisie- Singapore en de rest is nog onbekend.

Ik hoop jullie via dit blog een beetje op de hoogte te houden.
Jullie hoeven je niet aan te melden, je hoeft enkel op de link te klikken die onder het mailtje staat als ik iets blog. Als je wilt reageren dan kan dat door naar beneden te scrollen en daar staat een kopje ''reageren''.

Ik hoop dat jullie mij ook een beetje op de hoogte van wat er allemaal in NL gebeurd (Weer-Studie-Werk-Voetbal).

Ik wens iedereen een prettig jaar en tot wederziens,

Ruwan Henrichs

  • 29 Oktober 2013 - 20:24

    Marije:

    He man super veel plezier en al het goeds op je wereldreis dikke kus van ons

  • 29 Oktober 2013 - 20:26

    Els En Paul.:

    lieve Ruwan, heel veel plezier en mooie ervaringen. dikke knuffels Els en Paul.


  • 29 Oktober 2013 - 20:35

    Hans:

    Hey man,

    We wensen je een hele mooie, gezellige, adembenemende en vooral veilige reis. We hopen dat je heel veel mooie ervaringen rijker over een tijdje weer thuiskomt. Liefs en hele dikke kussen, Quirien en Hans

  • 29 Oktober 2013 - 20:56

    Manon:

    Haai Ruwan,

    Heel veel plezier toegewenst! Hopelijk heb je een hele fijne reis morgen richting Vietnam en daarna natuurlijk ook een super reis gewenst!
    Groetjes!

  • 29 Oktober 2013 - 21:11

    Kevin:

    Ruwan,

    Wat heb ik een respecr voor jou gekregen. Elkaar in korte tijd leren kennen en gezellige dingen meegemaakt.
    Ontzettend veel geluk, plezier en gezondheid gewenst met je reis. Ik kijk er naar uit als je weer terug bent.

    Carpe Diem!

    Kevin

  • 29 Oktober 2013 - 21:11

    Kevin:

    Ruwan,

    Wat heb ik een respecr voor jou gekregen. Elkaar in korte tijd leren kennen en gezellige dingen meegemaakt.
    Ontzettend veel geluk, plezier en gezondheid gewenst met je reis. Ik kijk er naar uit als je weer terug bent.

    Carpe Diem!

    Kevin

  • 29 Oktober 2013 - 21:43

    Denise & Raymond:

    Hey ruwan.. wij wensen jou een beste en goede reis tegemoed. Met alle veiligheid toe.. we zien jou blog tegemoed.. lieve groeten van raymond & denise

  • 29 Oktober 2013 - 22:22

    Pepie:

    Hoi Ruwan,

    geniet volop en leef onbeperkt

    graag tot ziens en graag contact ; waar je ook bent

    stevige groet van je Feyenoord maatje ( miva ingang ; legendarisch...)

    Pepie


  • 30 Oktober 2013 - 14:25

    Groucho:

    Hey maatje,

    Jij zit nu lekker in het vliegtuig opweg naar een prachtig avontuur.

    Leef met de dag en geniet van elk moment.

    Ik ben net op de hva geweest voor mn eindgesprek en ben nu ook echt geslaagd :-)

    Enjoy!!!

  • 09 November 2013 - 19:23

    Pepie:

    Hoi Ruwan,

    klaar voor de storm?

    heb goed nieuws voor je ; DE

  • 09 November 2013 - 19:26

    Pepie:

    DE TOUR START IN 2015 IN UTREG

    ZORG JE DAT JE DAN WEL WEER TERUG BENT ?? ; LOL

    dan kunnen we net zoals in Valkenburg weer samen op pad

    fiets-groet van Pepie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruwan

Rondreizende

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8102

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2013 - 29 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: